"Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі Ортақ ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа села Ортак отдела образования по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

     

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Тәрбие жұмысының жылдық жоспары

 

2019-2020 оқу жылындағы  мектептегі  тәрбие жұмысының жылдық жоспары

Тәрбие жұмысының мақсаты:

 

Мектептегі оқу-тәрбие беру жұмысының мәселесі:

Білім мазмұның жаңару жағдайында жан-жақты дамыған тұлға қалыптастыру

Тәрбие жұмысының  мақсаты:

Мектептегі оқу- тәрбие үдерісінде оқушылардың жан- жақты дамыған, ұлттық сана-сезімі мол, жоғары зияткер, таңдау жасау жағдайында өздігімен шешім қабылдауға даяр, коммуникативтік және көшбасшылық қасиеттері бар, елінің тағдыры үшін бәсекелестік қабілеті, жауапкершілік сезімі бар, Мәңгілік Ел болу жолындағы ұлы істерге белсенді қатысатын тұлға  тәрбиелеу.

Міндеттері:

Оқушыларда:

-ҚР мектеп оқушыларына патриоттық тәрбие беру тұжырымдамасын пайдалану, азаматтық- патриоттық сананы қалыптастыру;

-Елбасымыз Н.Ә. Назарбаевтың ҚР халықына жолдауын басшылыққа алу;

-«Бала құқықтары»туралы Конвенцияны іске асыру;

-ҚР Конституциясын  басшылыққа алып құқықтық сананы қалыптастыру және дамыту;

-ҚР «Білім туралы заңын» іске асыру бағдарламасын жалғастыру;

-өмірдің ең жоғарғы құндылықтарын, олардың адамдар арасындағы қарым-қатынастағы көрінісін;

-жалпы адами және ұлттық құндылықтар мен шындыққа негізделген адамның лайықты өмірі (адалдық,құрмет,парасаттылық);

-өз әрекеттері үшін жауапкершілік;

-оқу және зерттеу, ақпаратпен жұмыс істеу және сын тұрғысынан, проблемаларды шешу, қарым-қатынас және ынтымақтастық, тиісті деңгейде үш тілді пайдалану түсінігін қалыптастыру.

Оқушыларды:

- адамдарға, әлеуметтік оқиғаларға  эмоциялық жанашырлықпен қарау жағдайларына;

- даму және өмірде өзін-өзі таныту тәсілі ретінде зерттеу-шығармашылық қызметіне;

- өзін-өзі басқару істерінде  белсенді қызметке тарту,

- оқушылардың өмірлік құзыреттіліктерін дамытуды оқу үдерісі, қосымша білім алу, сыныптан тыс шаралар, жергілікті қоғамдастықтардың мәселелерін шешу арқылы  қамтамасыз ету

Олар:

-қоғамдық даму мәнмәтінінде лайықты өмір сүрудің құнды болашағын туғызуға;

-өмірде жетістікке қол жеткізу үшін өзін-өзі реттеуді, тұрақты мінез-құлықты, өзін-өзі жетілдіруді қалыптастыруға;

-өзінің жан дүниесін, басқалармен байланысын, өзінің ел және адамгершілік үшін миссиясын ұғынатын әрбір оқушының ерекшелігін дамытуға ықпал ету. құндылықтарды жинаған, өз өмірі мен іс-әрекетіне жауап бере алатын, өз өмірінің қажеттілігін түсінетін, оқу мен зерттеу, ақпаратпен жұмыс істейтін және сын тұрғысынан ойланып өмірде жетістікке қол жеткізу.

 

 Күтілетін нәтиже:

Оқушыларда:

-өмірдің ең жоғарғы құндылығын түсінетін, бойында жалпы адами және ұлттық құндылықтарды сіңірген, өзін-өзі реттейтін,тұрақты мінез-құлықты,жан дүниесі бай, өзінің ел және адамгершілік үшін миссиясын түсінетін  тұлға қалыптасады.

  • азаматтық ұстанымды және патриоттық сананы, құқықтық және полимәдениетті, қалыптасқан ұлттық өзіндік сананы қалыптастырған тұлға

 

                     

 

Жалпы білім беретін мектептің тәрбие жұмысы келесі бағыттар бойынша жүзеге асырылады:

1. Жаңа қазақстандық патриотизм мен азаматтыққа тәрбиелеу, құқықтық тәрбие.

2. Рухани-танымдық тәрбие.

3. Ұлттық тәрбие.

 4. Отбасылық тәрбие.

5. Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие.

6. Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие.

7. Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениетті тәрбиелеу.

8. Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты.

9. Мінез-құлық мәдениетіне, оның ішінде интернет кеңістігіндегі мінезқұлық мәдениетіне, киберқауіпсіздік мәдениетіне тәрбиелеу.

 

 

 

 

 

 

 

 

Жаңа қазақстандық патриотизм мен азаматтыққа тәрбиелеу, құқықтық тәрбие.

2019-2020 оқу жылында аталған бағыттың аясында НЗМ АҚ тәжірибесі бойынша «Ұлы дала мұрагерлері» тәрбиелік азаматтық-патриоттық жобасын жүзеге асыру ұсынылады. Қазақстандық қоғамға және ұлтқа адалдық, болашаққа деген берік сенімділік, туып-өскен жерге деген сүйіспеншілік сезімін қалыптастыру бұл жобаның мақсаты болып табылады. Ауқымды жобаның аясында келесі үш ішкі жоба: «Туған елге тағзым» жалпыреспубликалық экспедициясы, «Тарих тағлымы» және «Қазақ мәдениетінің антологиясы» әлеуметтік жобалары жүзеге асырылады. 2020 жылы республикада 1941-1945 жылдардағы Ұлы Отан соғысы Жеңісінің 75 жылдығы аталып өтеді.  Осыған орай 2019-2020 оқу жылындағы тәрбие жұмысының негізгі бөлігін мектептегі, аудандағы (қаладағы), облыстағы патриоттық іс-шаралардың басым бөлігін Ұлы Жеңіске құрмет көрсетуге бағыттап ұйымдастыру және өткізу қажет.  Туған жерге, оның мәдениеті мен салт-дәстүрлеріне айрықша іңкәрлікпен атсалысу – шынайы патриотизмнің маңызды көріністерінің бірі. Патриотизмнің  ең жақсы көрінісі –  туған жердің тарихын оқып-білу. Білім алушылар арасында өлкетанулық білімді насихаттау мен тарату мәселелері Қазақстан Республикасында өлкетануды дамытудың Тұжырымдамалық негіздерінде көрініс тапқан. Білім алушылардың бойында патриотизм мен азаматтық жауапкершілікті қалыптастыру мен дамытуда әскери-патриоттық клубтар, балалар мен жасөспірімдер қозғалыстары, оның ішінде «Жасұлан», «Жас қыран», «Жас сарбаз», «Ұлы даланың скауттары», «Жұлдыз» және т.б. қозғалыстар үлкен рөл атқарады.

Құқықтық білім берудің маңызды міндеті – кәмелетке толмағандар арасындағы құқық бұзушылық пен қылмысты болдырмау. Оқыту мен тәуекел факторларының, түзеу-ағарту жұмыстарының, жасөспірімдердің мектептен бос уақытында жұмысқа орналасуын қамтамасыз етудегі проблемаларды анықтау диагностикасын қамтуы тиіс. Әдетте тәрбиелік іс-шараларға қатысудан тартынатын «қиын» балалардың ата-аналары ерекше санатта тұрады. Бұл жерде отбасының мәртебесін арттыратын, ата-аналар мен балалардың, сонымен қатар мектеп пен отбасы арасындағы қарым-қатынасын нығайтуға бағытталған жеке, сондай-ақ ата-аналармен біріккен іс-шаралар ұйымдастыру маңызды болып табылады. Жасөспірімдердің девиантты мінез-құлықтары - бұл мектептегі маңызды мәселе, ол жеке адамға да, басқаларға да қауіп төндіреді. «Қиын» балалардың пайда болуының басты себебі отбасыдан шығады: балаларға назар аудармау, қақтығыстар, ата-аналардың тәрбие туралы білімінің жетіспеушілігі, авторитарлық тәрбие т.б. Қазіргі кезеңде отбасымен жұмыс істеу қиынға айналып, жаңа тәсілдерді қажет етеді. Жасөспірімдер арасындағы деструктивті құбылыстардың алдын алу және дер кезінде түзету ең алдымен, мектеп пен отбасы арасындағы тығыз қарымқатынасты, сондай-ақ социологтардың, педагогтердің, психологтардың, дәрігерлердің, құқық қорғау органдарының қызметкерлерінің өзара іс-қимылына барып тіреледі.. Алдын алу әдістері психологиялық тренингтерді, тәрбиелік әңгімелесулерді, лекцияларды қамтиды. Отбасылық тәрбие мәселелері маңызды аспект болуға тиіс.   Ата-аналар лекторийлері, ата-аналардың қатысуымен жаңа форматта бірлескен іс-шаралар өткізу ұсынылады.  

 

      Рухани-танымдық тәрбие. Тәрбие жұмысының екінші бағыты «Рухани-адамгершілік тәрбиені» жүзеге асырудың негізгі механизмі ретінде ар-намыс пен мінсіз қызмет көрсету туралы бірыңғай сабақ жүргізуді қарастырады. «Өзін-өзі тану» руханиадамгершілік білім беру бағдарламасы шеңберінде Отан мен ерлік; әлеуметтік, қайырымдылық жобаларына қатысу, «Қоғамға қызмет» волонтерлық балалар қозғалысы әлеуметтік жобасын дамыту - «Мектепке жол», «Қамқорлық», «Мектепке жиналуға көмектес», «Адамдарға қуаныш сыйла» акциялары.

 

Жаңа оқу жылында кітаптың мәртебесін көтеру және кітап оқуды қолдау мақсатында білім алушылардың арасында «оқу сәнін» қалыптастыру бағытында оқу сағаттары дәстүрлі болуы тиіс. Кітаппен алмасу үшін арнайы – буккросинг орындарын ұйымдастыру, кітапқа деген ортақ қызығушылық негізінде білім алушылар мен ересектердің (кітапханашы, мұғалім, ата-аналар және білім алушылар) бірлескен ісәрекеттерін, кітап көрмелері мен кітап өнімдерінің ашық таныстырылымдарын; «Кітап оқитын мектеп» конкурстарын, кітапханаларға кітап сыйлау бойынша акциялар; білім алушылардың кітапханашылармен кездесулерін, сонымен қатар отбасылық оқуларға арналған кітаптардың тізімін құрастыруды, ата-аналармен бірге кітаптарды оқу және талқылау, альбомдар, буклеттер, кино-видео материалдар әзірлеуді ұйымдастыру қажет. 

Ұлттық тәрбие. Тәрбие жұмысының үшінші бағыты «Ұлттық тәрбие» оқушыларға қазақ тілін білу, Қазақстан Республикасының мемлекеттік атрибуттары мен мемлекеттік рәміздері туралы жарыстар мен олимпиадалар өткізу, әрбір мектепте музейлер ашу, атақты спортшылар, ғалымдар, көрнекті тұлғалар, «Қазақстанның 100 жаңа есімі» жоба жеңімпаздарымен  кездесулер, сонымен қатар, өлкенің тарихи-мәдени мұраларына жататын объектілерінде мектеп оқушыларына өлкетану бойынша тақырыптық сабақтар өткізу арқылы жүзеге асырылады.

Отбасылық тәрбие Тәрбие жұмысының төртінші бағыты ата-аналарды ағарту мақсатында, олардың психологиялық-педагогикалық құзыреттілігін және мектепте балаларды тәрбиелеу үшін жауапкершілігін арттыруға арналған. Отбасы – адамның бастапқы әлеуметтенуінің негізі. Мектептің ата-аналармен өзара әрекеттесуі баланы тәрбиелеуге, сенімге, сыйластыққа, шыдамдылыққа және бір-біріне қолдау көрсетуге өзара мүдделілік қағидаттарына негізделуі керек. Қазіргі уақытта мектеп пен ата-аналардың құқықтары мен міндеттерін реттеу үшін олардың арасындағы үлгі шарт міндетті түрде жасалады. Осы құжат негізінде ата-аналар оқушыға білім беру мен тәрбиелеу мәселелері бойынша білім беру ұйымымен бірлесіп әрекет жасауға, ҚР-ның қолданыстағы заңнамасында қарастырылған ата-аналар комитетінің, қамқоршылық кеңестің, ата-аналар жиналыстары шешімдерін ескеру, ата-аналар комитеттері арқылы білім беру ұйымдарының басшы органдарының жұмысына қатысу тәрбие-білім беру процесін жүзеге асыруға қатысуға міндетті. Мұғалімдердің ата-аналармен ынтымақтастығы тәрбиелеу міндеттерін және баланың даму бағдарламасын айқындау, сондай-ақ осы міндеттерді бірлесіп жүзеге асыруды қарастырады.

Әрбір оқу тоқсанының қорытындысы бойынша дәстүрлі қоғамдық тыңдаулар (ашық баяндамалар) өткізу және ата-аналар қоғамдастығының алдындағы қамқоршылық кеңестің ашық есеп беруі, Білім күніне арналған жалпыұлттық сынып сағаттары (Білім күні), «Менің отбасым» «Жылдың үздік жанұясы», «Жазда жанұямызбен» жас ата-аналар фестиваль-байқаулары, «Жылдың ең үздік ата-аналар кеңесі», «Жылдың үздік қамқоршылық кеңесі» слеттері, ата-аналар комитетінің форумдары, конкурстар, спорттық іс-шаралар: «Әкем, анам, мен – спорттық жанұя», «Көңілді старттар», ірі жарыстар (оқушы ата-аналарының командалары, мұғалімдер) өткізіледі. Осының барлығы отбасылық тәрбие мәселелері бойынша ата-аналық жауапкершілік пен құзыреттілік деңгейін көтеруге ықпал етеді.

Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие

Тәрбие жұмысының бесінші бағыты білім алушыларда кәсіби өзін-өзі анықтауға деген саналы көзқарастарын қалыптастырады, адамның экономикалық ойлау мен экологиялық мәдениетін дамытады. 2019-2020 оқу жылында  қосымша білім беру аясында әр түрлі бағыттағы мамандықты таныстыру кең ауқымда жүргізіледі, олармен таныса отырып жасөспірімдер өз мамандығын саналы түрде таңдауға дайындалады.   Экологиялық тәрбие аясында білім алушылармен білім беру ұйымдары, аудан, қала территориясындағы жасыл алаңдарды көгалдандыру және абаттандыру бойынша сенбіліктер ұйымдастырудың; «Жасыл ел» қозғалысы аясында жас көшеттер отырғызу; табиғат аясын қоқыстан тазарту сияқты волонтерлік қозғалысқа қатысудың маңызы зор. Жалпы білім беру ұйымдарына «Экочелендж», «Экоқалқан», «Эко-десант», «Гүлді калейдоскоп», «Ең жасыл кабинет», «Жасыл алтын», Плоггинг «Экожүгіру» және т.б. тәрізді жобаларды ауқымды түрде енгізу ұсынылады.

Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениетке тәрбиелеу Білім алушының интеллектуалды мүмкіндіктерін, көшбасшылық қабілеті мен дарындылығын, сондай-ақ ақпараттық мәдениетінің дамуын қамтамасыз ететін мотивациялық кеңістікті қалыптастыру мектептегі тәрбие жұмысының маңызды компоненттерінің бірі болып табылады.. Сонымен қатар, зияткерлік іс-шаралар: ойындар, конкурстар, тренингтер, викториналар, олимпиадалар, ғылыми-практикалық конференциялар, дарынды мамандармен және құрдастарымен кездесулер, рефераттар, ғылыми-зерттеу, ғылыми-тақырыптық ақпараттық жобалар, шығармашылық жұмыстар, баяндамалар, мектеп және студенттік медиа орталықтар, балалар БАҚ-ы, сайттар ашу, оқушылар арасында робототехника бойынша кешенді іс-шара, спидкубинг және басқа зияткерлік спорт түрлері бойынша фестивальдер.

Балалардың ақпараттық қауіпсіздігі, киберқауіпсіздік мәселесін көтеру ұсынылады Білім алушыларға интернет-кеңістіктегі мінез-құлық мәдениетін: қарымқатынас мәдениетін, өз ойларын білдіруді, сұхбаттасушының пікірін құрметтеуді, этикалық нормаларды сақтауды үйрету маңызды. Оқушылардың өзін-өзі басқару жұмысын қайта жаңғырту, интернет-мінез-құлық және қарымқатынас, балалардың қоғамға қарсы мінез-құлық мәселелерін қарауды практика жүзінде жүргізу қажет.  Мектеп қоғамға қарсы мінез-құлықты қабылдамау мәдениетіне тәрбиелеуі тиіс.

Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие

Қазақстан халқы Ассамблеясы мен этномәдени орталықтарымен ынтымақтастық орнату; оқу орындарында Қазақстан халқы шағын Ассамблеясын құру; үйірмелер, әдеби клубтар; экскурсиялар: театрлар, мұражайлар, көркемөнер көрмелері, галереялар, тарихи орындар; іс-шаралар: шығармашылық кештер, балалар мен жасөспірімдер шығармаларының көрмесі,  халықтар достығының фестивалі, тілдік және шығармашылық клубтар, конкурстар; атақты адамдармен, өнер қайраткерлерімен кездесулер аталған бағытты жүргізудің негізгі механизмі болып табылады. Көркем-эстетикалық тәрбие  аясында оқу орнында біздің мәдени жетістіктерді - кітаптарды, пьесалар, мүсіндерді, суреттерді, музыкалық әуендерді, ғылыми жетістіктерді және т.б. меңгеру және жетілдіру.

 

 

Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты, тәрбие жұмысының сегізінші бағыты ретінде салауатты өмір салты дағдыларын табысты қалыптастыру, дене және психологиялық денсаулықты сақтау, денсаулыққа зиян келтіретін факторларды анықтай білу үшін кеңістік құрады. Жалпы білім беру ұйымдарында бұқаралық спорт түрлерінде (футбол, волейбол, баскетбол, гандбол, футзал, ұлттық спорт түрлері: асық ату, тоғыз құмалақ, қазақ күресі) мектеп спорт лигаларының желісін кеңейту және спорт түрлері бойынша арнайы мамандандырылған сыныптар және спорттық секциялар ашу маңызды. 2019-2020 жаңа оқу жылында республиканың 1000 мектебінде дене шынықтырудың әрбір үшінші сағатында «Футбол сағаты» пилоттық жобасы жалғасады. тәжірибе» ұйымдастыру бойынша әдістемелік ұсыныстар;  6) «Жас Ұлан» бірыңғай балалар мен жасөспірімдер ұйымы» Республикалық қоғамдық бірлестігінің қызметін ұйымдастыруға арналған әдістемелік ұсыныстар.

 

  

 

 2019-2020 оқу жылында тәрбие үрдісінде баса назар аударылатын мәселелер:

 

1.Кәмелетке толмаған балаларға сол секілді олардың отбасыларына жайсыздық фактілері анықталған кезде жедел тиімді профилактикалық алдын алу жұмыстарын атқару.

2.Мектеп және отбасы арасындағы құқықтық,  әлеуметтік, педагогикалық, психологиялық үйлесімді қарым-қатынасты үздіксіз дамыту;

         3.Оқушылардың бос уақытын тиімді өткізу мақсатында пәндік және спорттық үйірмелер жұмысын жүйелі ұйымдастыру;

         4.Балаларды дұрыс тәрбиелей алмаушы отбасылардың негізгі проблемалары мен оның шығу себептерін анықтау, зерттеу, зерделеу жұмыстарын жүргізу ;

5.Мемлекеттің қамқорлығын қажет етуші  отбасыға өмірлік қиыншылықтар туындаған жағдайда қол ұшын беру, заң аясында әлеуметтік көмек алу мақсатында құқықтық кеңестер беру, психологиялық қолдау көрсету;

6.Сынып жетекшілердің кәсіби құзыреттілігін дамыту аясында семинар-кеңестер, кәсіби байқаулар, педагогикалық оқылымдар ұйымдастыру;

7.Мектеп оқушыларының өмірі мен денсаулығын қорғау, оқушы қызметінің құқықтық жауапкершілігі мен заңға мойынсұнушылық мінез-құлқын қалыптастыру аясында әр күні бақылау, қадағалау жұмыстарын жүргізу;

8.Әр түрлі ұлттардың бірлігі мен ынтамағы аясында тәрбие жұмысының әлеуетін арттыру мақсатында «Мектеп ассамблеясы» ұйымын құру;

9. Тәрбие жұмысының сапасы мен нәтижесін анықтаудың мониторингісін ұдайы жүргізіп отыру;

 

 

 

 

 

 

 

 

Қыркүйек

 

Мерзімі

Әкімшілік ұйымдастыру жұмыстары

Оқушылармен өткізілетін жұмыстар

Тәрбие жұмысының бағыттары

Ата– аналармен өткізілетін жұмыс

Тәрбие ісін педагогикалық мәліметтік методикалық жағынан қамту

Қоғамдық ұйымдармен жүргізілетін жұмыстар

Мектепішілік бақылау мен басқару

1

2

3

4

5

6

7

8

І апта

2-6

 

Тәрбие жұмыстарын жоспарлау жұмыстарына байланысты сынып жетекшілерге семинар өткізу. 

Ж: ДТІЖО

 

«1-қыркүйек - Білім күніне» арналған  салтанатты саптүзеу өткізу, 1-11 сыныптарда  білім сабақтарын  өткізу 1.09.2019ж

Ж: ДТІЖО

  «Адалдық сағат»

 

«Денсаулық апталығы»

Ж: дене шынықтыру пән мұғалімі

Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие

 

 

 

 

Дене тәрбиесі

 

 

 

 

 

Оқушылардың үйлеріне бару, ата–аналарымен әңгімелесу, көпбалалы, аз қамтылған жанұяларды зерттеу

Ж: сын жет,

Психолог.

 

Оқушылардың әлеуметтік педагогикалық паспортын жасау

Сынып жетекшілер

 

 

Педагогикалық кеңес

29.08.19ж

 

Комиссия отырысы

Тұрмысы төмен отбасы жайлы

03.09.19ж

ІІ апта

9-13

Сынып жетекшілердің тәрбие жоспарын тексеріп, мектеп директорының бекітуіне ұсыну

Жауапты: ДТІЖО

 

«Адал ұрпақ» клубының жұмысың жаңарту. 09.09.2019ж  дейін

Ж:психолог

 

 

 

 

 

Құқықтық  тәрбиесі

 

 

 

 

 

 

Барлық сыныптарда оқушылар мен ата – аналар жиналысын өткізу.

Ж: сын жет

Апта ішінде

08.09.2019дейін

Сынып жетекшілер оқушылардың жеке іс қағаздарын реттеу,

 диагностикалық картасын жасау.

Ж: ДТІЖО,  сын. жет

Оқушылардың өзін - өзі басқару ұйымын құру, белсенділерін сайлау.  

 

Ж: ДТІЖО,

тәлімгер

09.09.2019 дейін

Оқушы

ның форма

сын тексеру (үнемі),

 

 

  ІІІ апта

16-20

 «Көп оқып, көп білуге ұмтыл!» (100 кітап) жобасының көрмесі

Ж: кітапханашы

лар

 

Тілдер мерекесіне байланысты «Туған тілім тұғырым!» тақырыбында апталық өткізу.

Ашық мерекелік іс-шара

 

Ж гуманитарлық әдіс бірлестігі

 

 

 

Рухани- адамгершілік тәрбиесі

 

Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие

 

 

 

 

 

 

ІҮ апта

19-24

 

1,5 сынып оқушыларының бейімделудің қорытындысы

«Жолдан абай бол!»

балалар арасында  ЖҚЕ үгіттеу бойынша жадынамалар,тәрбие сағаттар

 

Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие

 

 

 

-

 .

Ү апта

23-30

 

Күз мереке

«Күз жомарт» - қолөнер, жемістерден көрме жасау сайысы

 

4.  Мектеп жанындағы картоп үлескіні жинау

Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие

Еңбек, экономика

лық және экологиялық тәрбие

 

 

 

«Мектепке жол» акциясын қорытындылау.

Ж: ТЖҰ

30.09.2019ж

 

 

                                                                                                       Қазан

1

2

3

4

5

6

7

8

І апта

1-11

Сыныптардағы спорт секциялары мен үйірмелерге қатысатын оқушылардың есебін алу Ж: ТЖО

01.10.2019ж дейін

«Қарттарым- қазынам »

 1 қазан- қарттар күніне мерекелік кеш өткізу.

Ж: «Жас Ұлан»  ұйымы

01.10.2018 ж

 «Ұстаздар күні.Мерекелік концерт.

Ж: 9,10,11 сыныптар

 

 

Ұлттық және рухани- адамгершілік тәрбиесі

 

 

 

 

 

 

Оқушылардың сабаққа қатысу журналының жүргізілуін бақылау

   

Оқушы

лардың сабаққа қаты-суын, айлық қорытындысын шығару

 

ІІ апта

14-18

 

 

 

«Ерлік ел есінде» жерлесіміз сарбаз-интернационалист Н.Ф.Гореглядтың туған күні мен еске алу күніне арналған іс-шара,Ауған соғысы ардагерлерімен кездесу

Жаңа қазақстандық патриотизм мен азаматтыққа тәрбиелеу

Мектепішілік

ата – аналар жиналысы

1. Өткен оқу жылының қорытындысы мен жаңа оқу жылының міндет-тері.

Мектеп ауласында сенбілік ұйымдастыру

Ж: ТЖО, сын. жет.

26.10.2019ж

 

 

 

Мектеп оқушыларының күнделіктерінің ұсталуын тексеріп шығу

ІІІ

апта

21-25

 

 

 

Президенттік тест нормативтерін орындауға даярлық жұмыстары

Мектепішілік спорттық іс-шаралар

 

Дене тәрбиесі және салауатты өмір салты

 

Тәрбие жұмыстарының нормативтік құжаттарын реттеу

Ж: ТЖО

19.10.2019 дейін

Оқушылардың сабаққа қатысуын бақылау.

Қатысу журналының жүргізілуін бақылау

Оқушының сабаққа қатысуы, кешікпеуін қадағалау (үнемі)

ІҮ

апта

28-31

Оқушылардың күзгі каникулы күндерінің іс-шаралар жоспарын жасап және бекіту

  «Жомарт  күз» шағын  орталықта.

«» бастауыш сыныпта Күзгі бал кеші

Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие

 

Сынып жетекшілердің тоқсандық қорытындыларын жинақтау

Ж: ТЖҰ

31.10.2019 ж

 

1 тоқсан қорытындысын есебін беру

 

 

 

Қараша

 

1

2

3

4

5

6

7

8

І

апта

1-8

 

  

Бала құқықтарын қорғау халықаралық күніне іс-шаралар

Сайыс:

Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздерін біліп, үйрену

 

 

 

Құқықтық тәрбие

 

 

 

 

 

Отбасы тәрбиесі

 

Барлық сыныптарда ата-аналар жиналысын өткізу

Ж: сын. жетекшілер

 

Мектепішілік

ата – аналар жиналысы

1. І оқу тоқсанының қорытындысы

Сынып жетекшілерінің тоқсандық жұмыстарына талдау жасау

Ж: ТЖҰ

6-7.11.2019ж

 

1-4- сынып-тардағы оқушылар

дың тәрбие жұмысы

ның жүру барысын тексеру

ІІ

апта

11-15

«Жасөспірім» - операциясына қатысу арқылы  күзгі каникул кезінде  оқушылар қылмысының алдын алу жұмысын ұйымдастыру

 

 

 

 

Толағай ойыны

Ж.дмұғалімдері

 

 

 

 

 

 

 

Дене тәрбиесі және салауатты өмір салты 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар-дың  күнделік

терінің жүргізілуін тексеру

ІІІ

апта

18-22

 «Менің ең жақсы қасиеттерім» 1-5 сынып арасында тренинг

15.11.2019ж

Сауалнама

«Сен өз құқығыңды білесің бе?»

Ж:Психологтар

16.11.2019ж

Құқықтық тәрбие

Жасқыран буыныв арасында  шахматтан мектеп біріншілігі

Ж:аға тәлімгер

 

 

Мектептегі спорт үйірмелерінің жұмысына талдау жасау

Ж: ТЖО

19.11.2019ж

 

ІҮ

апта

25-30

«Бір ел-бір кітап» аясында  кітабы бойынша поэзиялық эстафета өткізу

Ж:кітапханашылар
«Елін сүйген- Елі сүйген Елбасы» Тұңғыш Президент күніне арналған іс-шара

 

1  желтоқсан - СПИД-ке қарсы күрес күніне байланысты іс –шаралар жоспарын жасап бекіту.

Ж: ТЖҰ, 25.11.2019ж

 

«Елбасымыз кемеңгер, көші түзу кемел ел!»

Отбасы тәрбиесі

 

 

 

 рухани- адамгершілік тәрбиесі

 

 Ата-аналарды мектепішілік тәрбиелік шараларға қатыстыру

(апта бойы)

 

 

-

 

Оқушылар

дың сабаққа қатысуын, айлық қорытындысын шығару

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Желтоқсан

 

1

2

3

 

4

5

6

7

8

І апта

2-10

16 желтоқсан -Тәуелсіздік күніне орай іс-шаралар жоспарын бекіту

Ж: ТЖО

02.12.2019ж

 

 

Дене тәрбиесі салауатты өмір салты

«Отбасындағы кикілжіңнің балаларға әсері»

Ж: психолог

 

Пән үйірмелерінің жұмысын

 

 

 

ІІ апта

12-17

«Желбіресін Тәуелсіздік байрағы» Тәуелсіздік күніне   орай көрме

Ж: кітапханашылар

 «Елімнің бақытын тербеткен-Тәуелсіздік» атты тәуелсіздік күніне байланысты апталық

Ж: тарих мұғалімі

 13.12.2019ж

«Менің Отаным-менің Қазақстаным»  «Жас Ұлан» саптүзеу

Ж: аға тәлімгер

 

Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие

 

-

 

Спорттық секциялардың есебін алу

Ж: ТЖО

11.12.2019ж

ІІІ

апта

19-24

Сынып жетекшілерден оқу жылының бірінші жарты жылдығындағы атқарылған жұмыстардың қорытынды есебін алу

 

Рухани – адамгершілік тәрбиесі

 

 

 

 

 

 

             

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІҮ

апта

26-31

Оқушылардың қысқы демалыс күндерінің іс-шаралар жоспарын жасап бекіту

Ж: ТЖО

24.12.2019ж

Жаңа жыл мерекесін қарсы алу

  1. ЕЕртеңгіліктер шағын орталыққа   (1-4 сыныптар)
  2. ММерекелік сағат

                (5-11 сыныптар)

Ж: 11-сынып жетекшілер

 

Көркем-эстетикалық тәрбие

Жаңа жылдық ертеңгілікке ата – аналарды қатыстыру

Ж: сын. жетекшілері

23.12-27.12/2019ж

Сынып жетекшілерінің І - жарты жылдықтағы есебіне талдау жасау

Ж: ТЖО

30.12.2019ж

 

Директор жанында

ғы кеңес

1.Сынып жетекшілерінің І жарты жылдық бойынша есебі

 

 

 

 

 

 

Қаңтар

 

1

2

3

4

5

6

7

8

 

І апта

1-10

Сынып жетекшілерінің отырысын өткізу

                      

 

Қысқы каникул күндерінің іс-шаралар жоспарна сәйкес жұмыстар жүргізу

Ж: ТЖҰ, сын жет., д/ш пәні мұғалімдері

 

 

Қазақстан

дық патриотизм және азаматтық тәрбие

 

 

 

 

 

 Мектепішілік

ата – аналар жиналысын өткізу

1. 2019-2020 оқу жылының бірінші жарты жылдығының қорытындысы

 

 

Сыныптың тәрбиелік деңгейін қалыптастыру жұмыстары туралы мәлімет жинау

Ж: ТЖҰ

07.01.2020 дейін

 

5- сынып-тардағы тәрбие жұмысының жүргізілуі

Ж: ТЖО

 

ІІ

апта

13-17

 

«Дұрыс тамақтана білеміз бе?» 1-4 сыныптар

Ж:медбике

 13.01.1920ж

Дене тәрбиесі салауатты өмір салты

 

 

-

-

 

ІІІ

апта

20-24

 

«Темекінің зиянды әдеттері»

(дөңгелек стол) Ж:медбикеі

  20.01.2020ж

Мектеп бітіруші түлектерге,заманға лайықты мамандық таңдай білесіз бе?

Сауалнама

Ж:кітапханашы

Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие

 

 

 

 

 

 

 

  

 

10-сынып

тарда тәрбие сағаттары

ның жүргізі

луін бақылау

 

 

 

 

 

ІҮ

апта

27-31

-

Мини футболдан мектеп біріншілігі.

Ж:дмұғ.

 Дене тәрбиесі салауатты өмір салты

 

 

 

-

 

                                                                                                                                                                                     

 

Ақпан

1

2

3

4

5

6

7

8

І апта

3-7

Мектеп психологтарының сыныптардағы жеке оқушыларға жүргізген зерттеу жұмыстарының қорытындысы

Ж: психологтар   04.02.2020ж

 «Сұлулық,шығармашылық»

Өзін өзі тану декадасы

Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі

 

 

 

 

ІІ

апта

10-14

 

Оқушыларды мамандыққа байланысты

  1. «Ең керекті мамандықтар...» ақпарат беру өткізу                   

11. 02.2020ж 

Ж: психолог

Еңбек, экономикалық және экологиялық  тәрбие

Оқушыларға  кәсіптік бағдар беру барысында ата-аналармен кездесу

Ата-аналарды мектепте өтетін шараларға қатыстыру

Ж: сын. жетекшілер

 

 

 

 

6-7-8-9 сынып

тарда  тәрбие жұмысының жүру барысын тексеру

ІІІ апта

17-22

Сынып жетекшілерінің партфолиосын толықтыру

Ж: сын. жетекшілер

Апта бойы

 ардагерлерімен кездесу кешін өткізу

Ж: аға тәлімгер

 

                               

Қазақстандық патриотизм мен азаматтық тәрбие

 

 

 

 

-

 

 

ІҮ

апта 24-28

 

 Волейболдан мектеп біріншілігі

14. 02.2020 ж 

Ж: дмұғалімдері

«Кітап мұңы»ертеңгілік

Ж:кітапханашы

 

Дене тәрбиесі салауатты өмір салты

 

Рухани – адамгершілік тәрбиесі

 

 

 

 

-

-

 

 

 

Наурыз

 

1

2

3

4

5

6

7

8

І

апта

2-6

8 наурыз мерекесінің іс-шара  жоспарын бекіту

Ж: ТЖҰ   03.03.2020ж

 

 

                               

Ұлттық тәрбие

Аналарды мерекелік шараға шақыру Ата – аналарды көктемгі көгалдандыру жұмыстарына тарту

 

 

Мектепішілік есептегі балалармен жүргізілген жұмыстар қорытынды

сы

 

ІІ

апта

9-13

Сынып жетекшілер отырысын өткізу.

Ж: бірлестік жетекшісі           10.03.2020ж

«Аналарға тағзым етейік...» атты мерекелік кеш өткізу

06.03.19.20ж

Ж: 6-8сынып

 

 

Рухани – адамгершілік тәрбиесі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар-дың күнделікте-рінің жүргізілуін тексеру

Ж: ТЖҰ

Апта бойы

ІІІ

апта

16-20

22 наурыз мерекесінің іс шара жоспарын бекіту

Ж: ТЖҰ           17.03.2020ж

 

 

«Наурыз  - думан » айлық

Ж; ТЖО 18.03.2020ж

Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие

«Мен баламмен мақтанамын»

Ж: психолог        

 13.03.2020ж

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІҮ

апта

23-30

Көктемгі каникул күндерінің іс-шаралар жоспарын бекіту

Ж: ТЖҰ           20.03.2020ж

 

 

 

Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі

Мектепішілік

ата – аналар жиналысын өткізу

Ж: ТЖҰ

 

 

 

Мектеп психологтарының жұмысын бақылау

Ж: ТЖҰ

20.03.2020ж

27-31

 

 Шахматтан мектеп біріншілігі

Ж.Оразбай Алтынбек

 

 

 

 

 

 

 

Сәуір

 

1

2

3

4

5

6

7

8

І

апта

1-3

 

 

Сынып жетекшілердің тәрбие сағаттарына қатысу

Ж: ТЖҰ (апта бойы)

 

 

Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбие

 

 

 

 

 

 

            

 

 

10-11-сынып

тағы жүргізілген тәрбие жұмысы

ның қорытындысын тексеру

ІІ

апта

6-10

 

 

«12 сәуір-ғарышкерлер күні»  көрме

Ж: Кітапханашылар.  10.04.2020ж

Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие

 

Сынып жетекшілер портфолиосының көрмесін ұйымдастыру

Ж: ТЖО      14.04.2020ж

  

Қоғамдық ұйымдар жұмысы

ның қорытындысы

ІІІ

апта

13-17

 

 «Қарым қатынас деңгейі» тренинг

Ж: психолог  

    

Дене тәрбиесі және салауатты өмір салты

 

 

 

 

Ата-аналарды мектептегі тәрбиелік шараларға қатыстыру

Ж: сын. жетекшілер

(апта бойы)

-

«Жас ұлан» ұйымының есеп беру кеші.

Ж: тәлім-гер

(апта ішінде)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІҮ

апта

20-24

1 мамыр- Қазақстан халықтарының бірлігі күні мерекесіне іс-шаралар жоспарын жасап бекіту

Ж: ТЖҰ           26.04.2020ж

 

 Жыл оқушысы байқауын өткізу

Ж:аға тәлімгер

Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие

«Қыз бала ертеңгі ана» ой-талқы

15.05.1920ж

Ж: медбике

 

Мектеп ауласында сенбілік ұйымдастыру

Ж: ТЖҰ, сын. жет.

25.04.2020ж

 

 

 

 

 

                                                                   

Мамыр

 

1

2

3

4

5

6

7

8

І

апта

4-8

Ұлы Жеңістің 75жылдығына  байланысты іс-шаралар жоспарын жасап бекіту.

Ж: ТЖО   2.05.2020ж

 «Қазақ елі – достықтың мекені» атты мерекелік кеш өткізу.

Ж:  аға тәлімгер

  30.05.2020ж

 7-мамыр күнін мерекелеу.

Ж: АӘД пәні мұғалімі .  6.05.2020

Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие

 

Буклеттер жасау

 

 

ІІ

апта

11-15

Сынып жетекшілердің отырысы.

Ж: ТЖҰ       10.05.2020ж

Ұлы Отан соғысының 75-жылдық мерекесіне байланысты «Ерлікке тағзым» атты  айлық

 

Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие

 

-

Соғыс және тыл ардагер-лерімен байланыс

Ж: тәлімгер

 

ІІІ

апта

18-23

 

Балабақшамен қоштасу ертеңгілігі.

4-сыныптардың  бастауыш мектеппен қоштасу кешін өткізу.              

 

Көркем-эстетикалық тәрбие

  

 

 

 

Сынып жетекшілері

нің жылдық жұмысының қорытынды

сын тексеру

Ж: ТЖО

(апта ішінде)

ІҮ

апта

25-30

          

 

«Сыңғырла,  соңғы қоңырау!» атты тақырыпта соңғы қоңырау мерекесін өткізу                      25.05.2020 ж

 

Рухани – адамгершілік тәрбиесі

 

 

«Балалардың жазғы демалысын тиімді ұйымдастыру»

Бұйрықтар, мәліметтер

Ж: ТЖҰ

-

 

                                                                                        

 

 

 

 

 

 

 

 

Маусым

1

2

3

4

5

6

7

8

І

апта

1-10

1 Маусым «Балаларды қорғау» күніне байланысты «Бақытты балалық шақ » атты шара өткізу.

Ж: ТЖҰ 

02.06.2020ж

Мектеп жанынан сауықтыру алаңын ұйымдастыру

Ж:ТЖҰ

Мектеп жанындағы күндізгі тынығу лагерін ұйымдастыру

      

 

-

Лагерді талапқа сай дайындау

Аудандық шараларға қатысу

Ағымдағы жұмыстар

ІІ

апта

12-17

 

Түрлі тынығу лагерлеріне балаларды жіберуді ұйымдастыру

Ж: ТЖО, сын жет

 Аудан  сыртындағы және басқа облыстардағы лагерге оқушыларды шығарып салу

Ж: ТЖҰ

 (кестеге сәйкес)

 

9-11- сынып түлектерінің салтанатты кешін өткізу

Ж: мектеп әкімшілігі

      Сын жет

 

 

 

Әлеуметтік шараларға жауапты комиссия

ІІІ

апта

19-24

Мектеп жанындағы сауықтыру алаңың жұмыстарын бақылауға алып отыру

Ж: ТЖО

 

 

 

 

Жоспарға сәйкес ұйымдастыру

 

 

 

Жаңартылған күні: 24.01.2020 18:05
Құрылған күні: 24.01.2020 18:05

Текст