"Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі Ортақ ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа села Ортак отдела образования по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

     

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Педагогтармен жүргізілетін жұмыс бағыты

08.01.2020

Педагогтармен жүргізілетін жұмыс бағыты:

- жас мамандардың бейімделуі (3-5 жасқа дейін): сұрақтама, сауалнама, бақылау, бірігіп іс-әрекетті талдау;

-эмоционалды күйіп кету диагностикасы (Бойко);

- пеаготартар ұжымының ахуалын зерттеу;

- психолого-педагогикалық ағару;

 Педагогтармен жұмыс  әкімшіліктің сұранысы  және білім беру мекемесінің педагог-психологтың қалауы бойынша құрылады..

 

Ата-аналармен жүргізілетін жұмыс бағыты:

- ата-ана құзыреттілігін көтеру;

- ата-аналар қарым-қатынастарын оңтайландыру

 

Ата-аналармен  жұмыс барысында білім беру мекемесінің педагог-психологтың қалауы бойынша инструментарий қолдануға ұсынылады.

 

 

Бағдарламалар


N п/п

Атауы

Тағайындау (Назначение)

Жасы

1

 Өзіндік санасезімнің және қарым-қатынастың   бұзылуының ойындық коррекциясының бағдарламасы

Құрбы-құрдыстарымен  толыққанды байланыстарын қайта құру, «Мен» бейнесін үйлестіру

6-8

2

 «Қиылыс» бағдарламасы

Психобелсенді заттарға бейімделуін алдын-алу

11-14

3

       « Тірек нүктесі»  бағдарламасы

 

Әлеуметтік бейімделуі қиын жасөспірімдер үшін

13-16

4

       « Кемшіліктер туралы сөйлесейік» бағдарламасы

Балаларда зиянды әдеттерді жоюға бағытталған барлық іс-шаралар

11 - 16

5

 Мектепалды және кіші мектеп жасындағы балаларға арналған коррекциялық-дамыту іс-шаралар

Танымдық сфераларын дамыту

5-7

6

Мектепалды және кіші мектеп жасындағы балаларға арналған «Ынтымақтастық» әлеуметтік тренинг бағдарламасы

Топта балалардың  ынтымақтастығы, қолайлы эмоционалды ахуал орнату, айналадағы балалардың сезімдерін тану

5-7

7

Бірінші сыныптылықтардың дезадаптациясының алдын-алу және коррекциялау бағдарламасы

Балаларға бір-бірімен және ересектермен байланыс орнатуға көмектесу, өзін жеке тұлға ретінде қабылдау

5-7

8

Емтиханды тапсырушыларды психологиялық сүйемелдеу бағдарламасы

Емтиханды сәтті тапсыру  және дайындалуға эмоционалды-психологиялық жағдай жасау, мектеп өзара әрекеттесу жағдайында  психологиялық көмек  көрсету

14-16

9

Бесіншісыныптылықтарды орта буында оқытуға бейімделу психологиялық бағдарламасы

Бесіншісыныптылықтардың орта буынға  психологиялық бейімделу және  оқу-тәрбие процесінде пайда болуы мүмкін қиындықтарды алдын-алу.

10-12

10

Оқушылардың танымдық сферасын коррекциялық—дамыту бағдарламасы

Жаңа материалды түсінуге және қабылдауға, есте сақтауға, өз ойларын жеткізуге  көмектеседі.  

10-12

11

8-9 сынып оқушыларына арналған « Мамандық әлеміне кіріспе» кәсіби бағдар бағдарламасы

Оқушыларға саналы  және барабар мамандықты таңдауға және кәсіби өзін-өзі анықтауға жағдай жасау.

14-18

12

Біріншісыныптылықтарды мектепке оқыту процесіне бейімделу  психологиялық бағдарламасы

 

Біріншісыныптылықтардың мектепке  психологиялық бейімделу және  оқу-тәрбие процесінде пайда болуы мүмкін қиындықтарды алдын-алу.

6-7

13

  «Балаларда қорқыныштарды жеңу»  коррекциялық бағдарламасы

 

Қиял деңгейлері әр түрлі балаларда қорқыныштарын жеңуге жағдай жасау

6-7

14

Суицидті бағыттарды алдын-алу бағдарламасы

 Оқушылардың жеке дамуының психологиялық коррекциясы

Тәуекел тобы

 

 

Оқушылармен коррекциялық-дамыту жұмыстарының инструментарийі

 

Түзету параметры

Методика

Моторика
 Қабылдау (Восприятие)
Зейін, есте сақтау, ойлау

Кіші қол моторикасын дамыту мозайка
Легоконструктор (комплект);
Пластилин;
Пирамидалар (набор);
Жеке коррекциялық жұмыс үшін және кіші қол моторикасын дамыту үшін арналған заттары бар жәшік

Доп
Зейін және қабылдау қабілеттерін дамыту карточка жиынтығы

Тепетеңдік, симмерия, форма, фигураларды үйрету үшін фигуралар жиынтығы

«Үйшіктер мен аңдар» көру есте сақтау қабілеттерін дамтыту жиынтығы
Фломастерлер, карандаштар  (наборлар);

 

 

Просмотров: 737


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст